Fredag

Ja då ska man jobba helg och rockoff börjar idag.. Känns lite sådär när alla kommer vara inne men det känns inte värt med pass eftersom jag ska upp nästan alla dagar kl 6 och har haft så mycket migrän nu på senaste och det är inte kul :/ så jag vill komma i tid i säng men på helgerna ser jag mellan fingrarna :) ikväll så ska älskling dricka med micke och de ska vara här och basta och sånt så får väl se vad jag gör :) Om jag ens gör ngt, har inte varit hemma en enda kväll på hela veckan så det skulle kännas skönt men får höra med folket om de ska vara inne hela kvällen för annars kan man ju dra sig mot rockoff :P Men sååå skönt att jag i år är ledig sista helgen :) lite synd att man inte får se de fina bilarna imorrn som åker genom stan :( meeen jag var med förra året så det är ju inte helt fel :)
 
Idag ska jag äta lunch med nette :) <3 ska äta aubergine med körrfärsfyllning som vart kvar från igår och det förvånande var att älskling gilla det :O han måsta ha slagit i huvve eller nåt :) Får se vad som händer resten av dagen sen då :) Nu ska jag lägga mig ute i solen en stund i väntan på att fara till nette :)
 
Btw! Vi har hittat ett jätte fint hus!! :D vi ska fara och titta på det och är det fint så vill vi ha det! Men det verkar vara ett sånt hus som alla letar efter, asså det kommer vara många som ska titta och vill ha det och det kommer bli budgivning och det kan man ju isf vara med på om man har ett jobb och hoppas det är kvar tills vi fått jobb!! I loveit!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0