Måndag

Första jobbdagen avklarad efter 2 veckor ledigt :) Det var KATASTROF kan jag ju säga! Kommer ju kolappsa innan veckan är slut :/ Känner att jag inte vill vara där just i den här veckan och frågan är om jag kommer orka va där hela sommarn ut! Men inte länge kvar!
 
Verkar som alla ska ha rockoffpass i år men det har inte jag råd med :/ Vad ska vi göra liksom när alla går in på rockoff? Sen är jag bara ledig 4 dagar och då känns det inte värt och ha ett pass för mig! Man kanske kan offra en eller två dagar och gå in men inte mera. Nå vi får se hur det blir, förhoppningsvis så ska inte alla mina kompisar ha pass hoppas jag :) Så man får någon och vara med...
 
Måsta ringa sjukhuset idag också för har så ont när jag går på toaletten och ont allmänt varje dag i magen efter koloskopin :S De tyckte att det lät konstigt och det har ju gått en vecka?! :/
 
Nu ska jag äta grillat!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0