Onsdag

Nå det vart lite rörigt och på jobbet och jag var inte ensam om att känna att nu skiter jag i det här och bara går hem! Men det löste sig och ja det var ju bra!
 
Igår gick jag och nette en prommis och det var härligt men varmt! :P Vi gick på strandpromenaden och det var faktiskt underbart skönt! :) Måste vi göra igen!
 
Ska på bio med Sarah ikväll!  :D Vi ska se Ice Age 4 och det blir nog kul! :)
 
Nu ska jag iväg och hitta något fint och lägga på graven för finaste pappa fyller år idag! :) Ska fara dit med älsklingen när han slutar jobba! Ska se om man hittar nå ros och en liten present som håller i evigheter och som tål regn! :) Det är inte ens länge kvar till dagen då du lämnade oss den 22.07 och jag har varit ledig varje dag just den dagen, inte när man gick i skola dock men nu jobbar jag! Får sörja på jobbet. Fast det är längesen så känner jag att jag ändå vill sörja på just den dagen för det har jag gjort varje år och att jag inte vill göra något speciellt utan bara tänka på dig! <3 Det är 16 år sedan i år som du lämnade oss! Du ska veta att du alltid är i mina tankar och jag älskar dig pappa! Hoppas du har det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0