Söndag

Så nu är rockoff över :) har inte varit där mycket men liiite väldigt liiite :P Kanske får va där mer nästa år om alla ska ha pass igen och beror på jobb och sånt :) 
 
Jag har haft hög stegring hela helgen men igår hade jag bara lite stegring :D Så tror den är gone idag :)  Idag är det exakt en månad tills jag fyller år :) Ellen fyller år 12 augusti och sen ska vi ha kräftskiva, det verkar vara mkt i sugusti :) föööör mkt :) nästa helg kanske vi ska med på oktoberfest i stockholm med immy, alexandra, anne, cola, tror det var bestämt nu att vi skulle med och ja det kommer nog bli kul :) Benny sa att han ville göra ngt annat än att bara sitta här på åland och göra samma saker hela tiden och det håller jag med om så det var bra sagt! :P
Få se hur vi gör med sovplats och sånt bara :) 
 
Nu är det exakt en månad tills jag slutar jobba :/ Får se vad jag hittar :) Hoppas det löser sig! Och det är 3 månader tills jag börjar skolan :/ nervös! 
 
Igår var jag och anne till vårdö och det var nice! Verkligen fint och lugnt och avslappnande! :D Skulle kunna fara dit igen :) Min älskling var på vikingamarknad igår och han köpte örhängen åt mig :O Så förvånat och kul när jag kopm hem och han gömde dem bakom ryggen! Han är bara sååå söt! Jag älskar mina örhämgen :)
 
Nu ork jag inte sitta här mer och orkar inte tänka på framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0