Söndag

Nu var det riktigt längesen jag skrev och hänt en hel del sen dess :) Har ju haft tjänstledigt i 2 veckor och på fredag kommer lönen in! :D
 
I helgen har vi iaf firat min älskling Benjamin och drack och hade fest hos oss och det var förvånansvärt redigt dagen efter, asså det va ju inte redigt men det var ingen jätte oreda heller! Det gillas! :D
 
i måndags så var jag på koloskopi och min mage har inte varit bra efter det! :( Den gör ont och oftast när jag äter så gör det ont eller efter nån timme efter jag ätit, men tror det beror på att jag har över 10 st blödande sår i magen, för det vart ju blödande sår när han skulle ta provbitar från tarmväggen men jag får se hur länge jag har ont om det ordnar sig! Iaf så helgen före den måndagen så var ett rent helvete! JAg fick inte äta något på hela söndagen utan bara dricka 3 L laxermedel och på måndagen så fick jag inte äta något heller förutom efter 12 för då var undersökningen klar! Det var lite kul för jag fick kolla på en tv, hur han for med slangen i tarmen på mig och jag trodde verkligen jag skulle dö när han for i kurvorna med slangen, asså tarmen är ju inte rak så och det gjorde FÖRBANNAT ont!!! Men kul occh titta i sin egen tarm och ja jag var ju hög också av sprutor och smärtstillande så jag var väldigt rolig hela måndagen. Dom tyckte tarmen såg bra ut iaf och få se vad proverna säger och nu är det bara 2 veckor kvar innan de kommer :D Men iaf Cola åt grillat hos oss den måndagen och ja han hade ju något roligt åt mig! :P
 
Sen orkar jag inte skriva om alla andra saker jag gjort men ha träffat lite olika kompisar och ätit lunch m.m. och konstigt nog att alla ville träffa mig samma vecka :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0