Fredag

Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag niiice :) Men inte så nice med inlindad hand :/ Såklart är det ju alltid något som händer mig och jag "lekte" med lite glas igår när jag skulle diska och det gav sina resultat :/ Har aldrig varit med om värre och jises vad det kom blod :O mängder och jag i paniken ringde benjamin som kom och lindade in handen i handuk och sen raka vägen till apoteket och sen hem och plåstra om! Vilket äventyr men jag vill gärna inte ha det gjort! Den gör inte lika ont idag iaf och tur är det! Man kände hela kvällen en tår i varje öga så ont såren gjorde :/ not good! :/ nå får hoppas på läkning över helgen :)

Just ätit en shake eller ja druckit :) Ska snart göra 100 situps så har jag dem gjorda, har gjort det varje dag nu i ca 2 månader och resultaten växer :) Varje gång jag varit ledig har jag aldrig sovit längre än till 8, halv 9 och det ska jag göra idag och ja det vart nu halv 10 men lite längre iaf men i helgen ska jag nog sova ut! Ahh känns konstigt och vara ledig en helg :)

Igår iaf så skulle jag och nette simma men såklart som alla gånger så fick jag mens :S snart börjar jag faktiskt tro att den ska veta när jag ska simma :D nå vi gick en promenad istället :P Idag ska jag prata med jimmy och vi ska köpa student present åt selinda och imorrn blir det student kalas med tårta och älsklingen ville inte komma med inte ens fast jag sa att det skulle bli smörgåstårta :) Då sa han en så jätte gullig sak åt mig som gjorde mig jätte glad och jag vart rörd i hela kroppen! Han sa: Jag har aldrig smakat någon godare smörgåstårta än den du lagar och då har jag smakat många så jag tycker inte om någon annan än din! naaw! gulle vad jag vart glad! Det är faktiskt inte ofta jag får beröm för något eller inte många som säger något så man blir ju jätte glad sen när det händer men han gjorde min dag! :)
 
ojoj vart ett långt inlägg det här! Ska fundera på om jag ska dricka med nette imorrn och planera min helg! :D men nu kommer älsklingen hem och äter lunch och då ska jag inte sitta här :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du ska väl inte dricka alkohol om du nu sku försöka gå ner i vikt till sommaren å inte alls äta kolhydrater? Allt eller inget ;)

Svar: haha hade missat den här kommentaren :D såg den nu :P men men men liiite kan man ju :P
Caroline Viktorsson

2012-06-01 @ 16:29:08
URL: http://sarahw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0