Lördag

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen :) Meeen det har ju då inte hänt så jätte mycket. Midsommar då iaf, var ju helt ok men har haft roligare midsommar och alla var liksom lite trötta och så och sen var det fel människor i  närheten som drog ner på stämningen :/
 
Nu har jag iaf "Semester", det är sista veckan nästa vecka :/ har gått otroligt fort :( Meen ska nog bli kul och jobba iaf :)
 
Annars på mina lediga dagar har jag bara träffat fina människor som jag umgåtts med och nästan bara olika personer varje gång men inte alltid :)
 
Igår var jag t.ex med Jojji och nette och det var kul :) Och idag var jag med Joanna halv 12 så fika vi på bagarstugan ^^ och om en halvtimma nu ska jag på bröllop :) spännande! Älsklingen for till kevin och ja igår hade vi middag med kevin och hans tjej och det var trevligt! Riktigt fin middag med entrecote och potatisgratäng! Men ja på bröllopet blir jag bara på vigseln för har bara ätit en halva vitt bröd och nu äter jag 2 dl kokt ris med hönsbuljong och får inte äta så mkt mer idag :/ Och jag springer på toa hela tiden och det känns jobbigt :/ Känns ju inte så bra om jag inte får äta något på bröllopet så ska jag liksom sitta där och titta när alla andra äter.. boooring men det är otur för det skulle varit roligt och varit på festen :/ Och laxermedel ska jag dricka :/ usch! Kommer inte vara en rolig helg för imorrn måste jag vara helt utan mat :/ det enda jag liksom får sätta i mig så är gulsaft och vatten och det är ju inte världens roligaste :( Men men på måndag är allt över då jag kommer bli drogad kl 11 på morron och vara ´drogad hela dagen och inte få köra bil :/ ska ju göra koloskopi och jag är så nyfiken :P
 
nej nu måste jag göra mig helt klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0