Lördag

ajaj nu har jag varit dålig på att skriva igen! Kanske beror på att jag varit så tröttish! :/ Har inte orkat med någgå knappt facebookat och då är det illailla! :/ :) Nå snart semester iaf och då får jag vila ut mig!

Sorry alla mina kära vänner om jag inte haft så mkt tid med er just nu men vi har båten och sånt så men snart snart så kommer jag ha mera tid för er!! I promise!

Nå i torsdags så slutade jag kl 13.00 och det var skönt! Då passade jag på att umgås med ellen och vi gick ut och gå och åt mackor och bara pratade och det var härligt! Ska träffas igen något! Kul och trevlig tjej lugi har hittat! :) Sen på kvällen så umgicks jag och älsklingen med jimmy och vi lagade middag ihop och det vart grillat! mums!

Sen i fredags så slutade jag kl. 16.00! Och jag skulle ha möhippa med några tjejer till för emma som ska gifta sig den 30 juni så då får man fara på bröllop :) Jag måsta ta med alla kläder och sånt jag skulle ha på mig till jobbet för jag hann inte hem emellan för vi skulle vara på lotsstugan kl 17.00! Men det gick bra och möhippan var jätte kul!!!



Den här tjejen hade vi möhippa för! Gullig tjej det här! <3



I den här beach buggyn eller hur man skriver så hämtades hon i! Ur kul var det och åka den! :D Garva så mkt så jag nästan pissa ner mig när emma körde och bromsarna inte funka som dom skulle och vi kom i en kurva och emma kommer i full fart och jag trodde vi skulle hamna i diket! haha skrik och garv! xD



Den här dubbeldäckarbussen åkte vi och vi satt ju högst upp förstås! Vi drack skumpa och firade vår lilla prinsessa! Vi åkte massamassamassa varv runt stan och folk bara tuta och vinka! Det var en så jäkla awesome kväll! Jag har inte haft sådär kul på lääänge! :D  Man kan inte ha annat än kul med de här brudarna måste jag säga! :) Den här kvällen kommer jag aldrig glömma iaf och det tror jag alla av oss som var med kommer minnas och särskilt emma! :)

Ja så var det helg och som vanligt måste jag jobba :/ Cola och anne ska vi träffa ikväll! :D vet dock inte när för jag ska lägga mig ganska tidigt om jag ska ork upp imorrn och jobba! :) På måndag ledig iaf och sen jobba tisdag och onsdag och sen leeedig i 2 veckor awesome!!! :D har all tid i världen och umgås med mina underbara chompisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0