Måndag

Nu var det faktiskt ett tag sen jag skrev! Känns det som iaf! Heeela veckan har jag fullt schema! Ska träffa olika människor olika dagar och fixa på båten vissa dagar och sen ska man ju jobba hela veckan också förutom på onsdag men det blir som att jobba för ska försöka komma mig ut till båten! mycket mycket!
Börjar liksom 7 idag och imorrn så man var något trött av att stiga upp kl 6 :/ det är ju en viss person som stör min sömn!! :@ Jag måste säga till om det idag! Man måste respektera andra om man inte bor själv! Man kan inte värma middag åt sig efter kl 10!! När jag ska upp kl 6 och jag fick inte sova dagen före heller så man var ju jätte trött igår! Eller har varit trött hela helgen för ha verkligen inte sovit något alls i helgen :( usch!

Vi fixade på båten igår kväll också och gjorde hål för rutorna och sen bjöd mamma på middag och vi for hem till 9 och då satt vi till kvart i 10 och skrev packningslista till midsommar :) ihhh vad jag längtar! :P
Vi skulle även ha fixat på båten i fredags men benjamin tyckte hellre att han skulle spela med cola så det vart ju inget och det fick jag liksom reda på jätte sent! kul! Så jag var grinig hela kvällen så jag orkade inte fara och vara med någon för jag skulle väl bara ha gjort alla på dåligt humör när jag själv var det så det fick bli en cider i handen och musik ute i solen till kl 9 och sen en film med choklad och sen sova! Så hela helgen har jag tagit det lugnt för jag har inte orkat gjort något eller farit någonstans! Ikväll igen sa han att vi skulle till båten så jag hoppas på det! :)

Btw så har jag börjat cykla på morgonen! Så jäkla skönt! De som inte redan gör det måste pröva! Man blir piggare och man hinner fundera lite under tiden man cyklar och slappna av med musik i öronen! Verkligen värt! Man får liksom dagsmotionen också så man behöver ju bara cykla till jobbet så har man bränt till räckligt med kalorier, jag bränner ca 200 kalorier per dag jag cyklar till jobbet och det är ca 3 km ena vägen så på hela dagen är det 6 km jag har cyklat! :) Och tänk vad jag sparar bensin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0