Onsdag

Just kommit hem från en cykeltur till Sarah :) ca 4 km hem till henne från mig så dagens motion: 8 km cykel (om man räknar tur och retur ^^) + att vi gick ut och gå och det var också ca 4 km! förbrännt ca 400 kalorier idag :D
Nu kan jag soffhänga, alltså veckans motion:

Måndag: Promenad, ca 4 km 40 min ( ca 181 kalorier)
Tisdag: Promenad, ca 3,5 km 30 min (ca 190 kalorier)
Onsdag: Cykla ca 3,6 km ca 10 min ( ca 107 kalorier)
Promenad ca 3,8 km ca 35 min ( ca 197 kalorier)
Cykla ca 3,6 km ca 13 min ( ca 100 kalorier) Gick lite segare på hemvägen ^^
Torsdag: Simma med nette och det brukar bli 1 km :)
Fredag: Promenad? eller vila
Lördag och söndag: Promenad? eller vila har inte riktigt bestämt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0