Söndag

Japp då är sista helgen över som jag jobbat och nu tar vi ledigt i en dag :) Imorrn har jag fullt upp som alltid när jag är ledig :/ Först gå till jobbet och hämta cykeln för jag lämnade den där för att det regnade så fick älsk hämta mig ^^ och sen ska jag vara på jobbet en stund och visa lite herbalife produkter! :) Sen ska jag till mormor för har inte hälsat på henne på länge! Så dags för det imorrn! Jag ska ringa prev också för ska på gynundersökning :/ Skulle egentligen varit i maj men ja :) och sen behöver jag nytt recept!

Alltså min vecka ser ut såhär:

Måndag: Jobbet -> Mormor -> Prev? -> Handla -> Sjösätta båten i lumparland (Sen har hela lediga dagen gått)
Tisdag: Jobba 07.00-14.00 -> Tror jag hade något planerat men vad? Annars höra om Ellen är ledig! :)
Onsdag: Jobba 12.00-18.00 -> Handla mat inför midsommar för alla kommer säkert handla på torsdagen!
Torsdag: Jag och Anne ska packa i allt i båten så det bara är och fara kl. 16.00 ska vi satsa på! :D SEMESTERN PÅ 2 VECKOR BÖRJAR HÄR OCH SLUTAR 8 augusti! :D
Fredag: MIDSOMMARAFTON och mer behöver jag inte säga! xD
Lördag: Midsommardagen = FÖGLÖ!
Söndag: Ja ni kan ju gissa vad jag kommer göra då! ^^

Btw så var det riktigt kul att träffa anne och cola igår kväll och ja har ju inte träffat anne på jätte länge så det var kul! :) Vi planerade midsommar lite! :) Ankomsten dit iaf :D

Min kropp är knäpp :S Hade stegring idag och har varit helt död men nu är den borta och jag är helt ok men lite trött ännu! :S WEIRD! (Vet inte om det stavas så xD)

fyfyfyfy! Har ätit skit heeeela veckan! :O holis! Vågen visade att jag gått upp 2 kilo! :O Sååå mkt har jag ju inte ätit :'( Nu blir det mer herbalife än vanligt! Ersätter både frukost och lunch istället för bara lunchen för nu ska det bort igen! Och inget mer den här veckan för på midsommar blire skit mat ^^ och heeela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0