Tisdag

Enda lediga dagen den här veckan har jag imorrn :D vilket innebär: Lunch med nette! :) Och sen ska jag och göra en liiiten rolig sak :D wiiihiii!

Just nu är jag trötttrötttrötttrött!!! Har stått i 2,5 timme och vaxat och vaxat och vaxat båten! Nu kan jag pusta ut och vara nöjd men tyvärr en hemma kväll igen! Tar på när man först jobbar arslet av sig och sen ska man och slita med båten! jobbigtjobbigt!

Nå kan umgås mycket mera efter båten blivit sjösatt! och det är skönt för börjar sakna alla gulliga vänner! Ska ju som sagt träffa nette imorrn men inte så länge tyvärr men men kul och ses iaf! :) På torsdag ska jag vara med ellen :D asså lugis ellen :) ska bli skööj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0