Tisdag

Idag slutade jag klockan ett och det var skönt! Efter jobbet tog jag en lååång fika med Johanna och guuudars har ju inte sett människan på flera månader och det var askul! :D Vi for till albin och delade på en pizza som var jätte god och satt där i typ 3 timmar och bara snacka och det var så kul och ja vi måste ses snart igen! :) vinkväll eller något bestämde vi och ha kul bara! :)

Det var ju kul i helgen också med nette och det var riktigt kul och inte vara på samma ställe hela tiden utan först va vi hos henne och locka hennes hår och drack lite och sen ringa skjuts och vi for till basse och sen var vi där till sådär en kl 9 och sen vidare till lugi och de drog till arken men inte jag men ändå det var kul och fara runt lite och inte alltid vara på samma plats :) Det var awesome!

Jag hade ett litet samtal med en viss person och ja sen kom en till person in i snacket och jag vart och tänka till att jag kan inte ha det såhär :/ Jag måste tänka på mig själv också att jag har det bra!

Sen var det ju det här med att... vem är ens riktiga vänner? Jag är förvirrad och vet inte vem jag kan lita på längre, jo vissa men ja det är förvirrande ändå.. liksom vem är mina riktiga vänner och vem lodsas bara? Det är en fråga jag skulle vilja ha svar på! Jag funderar och funderar och jag borde inte tro att alla människor går och lita på för jag tror ju att alla kan va snälla men jag har helt fel syn på folk och det ska jag ändra på! Nu ska jag tänka ut vem jag kan ha förtroende för och vem som fejkar! Vem som verkligen finns där för mig och bryr sig och hör av sig!

Snart leeedig 2 veckor!! :D woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0