Lördag

En dag jobb över och bara en kvar till 2 dagar ledigt! :) Om det blir sol på måndag ska jag nog sola lite till :) Benen och magen och ryggen är just nu osolade :)

Tisdag ska jag se om jag tar mig till båten i lumparland och grejjar på den för mig själv :) Eftersom jag jobbar alla helger så måste jag fara ut själv på vardagarna när jag är ledig och fixa på den men det funkar också bara det är fint väder :)

Nå på tal om annat! Igår var det trevligt :D Älsklingen skjutsade mig till cola så satt jag där med trevligt folk och han for själv till micke och drack en öl och pratade skit :) Sen bar hela gäget av mot äventysgolfen och satt där en stund och där var redan lite annat folk man kände :) Sen skjutsade jag på basse, julia och anne till julia med basses bil för att hämta kubb och sen for vi vidare hem till tobbe för basse skulle byta kläder och sen kom tobbe med på en tur tillbaka till golfen och de skulle traska vidare därifrån till lilla holmen för att spela kubb och ja ta lite mer då och sen skulle de till gnisten men jag for redan hem vid 10 tiden när de skulle bege sig till lilla holmen för jag hade ju jobb dagen efter :) Så samma gäller för mig idag och nästa helg LEDIG! Kändes som längesen ^^ Men det var kul igår och hoppas på att få roligt hela sommaren! :D

Ikväll får vi se hur vi gör btw! Jag var nyss ute och solade och det är sååå skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0