Måndag

Jag kände för en ny blogg så jag gjorde en ny och tänker nog ta bort min gamla! Den var så deppig! Nu är det sommar så bort med det deppiga och från och med nu in med nya glada mig! :D

Jaa då är det måndag och den här veckan har jag ganska så bokat in lite träning! Blir inget simmande med nette men det får vänta en vecka! :)

Veckans schema:

Måndag: HIT (High Intensive Training) 50 minuter (16.00 - 16.50)
Tisdag: Spinning 60 minuter (19.00 - 20.00)
Onsdag: Fixa på båten (Kanske) LEDIG!
Torsdag: Prommenera eller styrketräna (Inte bestämt mig ännu) LEDIG!
Fredag: Promenad 30 eller 45 minuter (Kanske lite jogg)
Lördag: Jobba hela dagen
Söndag: Jobba hela dagen

Så man får se om jag håller mig till det här :) Och hoppas på fint väder då det är promenad som gäller! Har ju bara slappat hela förra veckan :/ ooops... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0