Onsdag

Idag har jag en ledig dag! Skönt! Har jobbat 6 dagar på rad nu men det är ingen big deal :) I helgen blir det att jobba och sen ledig måndag och tisdag :) sen jobbar jag 2 dagar åt gången och ledig 2 dagar åt gången och det känns som ett skönt schema :)

Jag har börjat med en ny frukost: Kvarg med torkade tranbär, linfrön och nammi vad gott det var! Och sen fullkornsskorpor till det! Igår var det spinning som gällde och jag hade träningsvärk :/ men det gick! Han ska köra ett spinningpass till innan sommarn nästa vecka och det ska jag absolut gå på! :D

Nu är det sommar! Låg ute och solade i den enormt bekväma solstolen och läste på muskler och jag börjar bli nervös! Fick mina pengar till utbildningen igår och nu ska jag bara lämna in dem! uhhh... nervöst!
Ihhhh jag fick lite färg från igår mne det är så lite så det är knappt något och nämna! En heldags solning ska jag göra idag så hoppas på mera färg! :D

Ikväll blir det och grejja på båten! Jag får ta och vara social i helgen iatället! :) Efter jobbet vill säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0