Söndag

Idag vart det också och jobba och den här helgen har faktiskt gått jätte fort! Nu är jag ledig 2 dagar! woohoo :D Jag har varit så sjukt trött hela helgen :/ har nog inte sovit ordentligt för jag höll på däcka vid typ halv 7 igår och nu också ikväll känns det som jag ska däcka vilken sekund som helst! Det skulle vara kul och fara till stan men om jag är såhär trött kommer jag bara vara tråkig och osocial och det vill jag inte :/ Tror jag blir hemma ikväll också och vilar! Det känns behövligt! :) Wiii har fått lite färg och det känns som jag börjar gå åt andra hållet med det här med att bli smalare och få muskler :/ hmm.. Det måste vi jobba mer på!

Har bara varit lat den här veckan!

Jag hoppas och ber om att du kommer bli frisk! Verkligen! När du ringde idag kände jag som en klump i halsen och hur tårarna ville börja komma! Jag hoppas det inte blir värre och att dom kommer på något som kan hjälpa dig! Jag älskar dig massa mycket och det kommer jag alltid göra! Du har alltid en del av mitt hjärta gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0