Torsdag

Då är det snart helg och imorgon börjar jag jobba och jobbar då hela helgen :/

Igår var jag ute och solade i 3 timmar men inte fick man mycket färg för det heller så ska ligga och pressa idag med :P Meeen först ska jag till banken och betala in pengar till utbildningen :D nice!

Jag var också och åkte bil med älskling kanske sådär en halv timme :) Sen for vi vidare till golfen där bla nette, alexandra, robin, basse, jonas, tobbe och cola var :) Vi satt där och chilla en stund och sen for jag och benjamin hem för att kolla på scrubs och sova :)

Idag ska jag som sagt ligga och pressa i solen men först till banken och sen gymma och sen sola :) fattar inte hur folk får färg direkt som bara ligger en dag i solen medans jag måste kämpa för det! sååå orättvist! :'( :) Fast igår när jag solade så var solen i moln lite nu och då så det vart lite varierande solning! ;)

Btw så var jag och köpte min efterlängtade rosa fleece idag från byggis! Såå härligt skön och den ska användas mycket!

Ikväll blir det att umgås med linda! <3 IloveIt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0